Društvena odgovornost

MB Frigo Grupa d.o.o. od samih početaka svojeg postojanja nastoji održavati visoka načela profesionalnog rada, bilo u kvaliteti svojih usluga, bilo u odnosu kojeg izgrađuje sa svojim kupcima ili dobavljačima.

Postignuti poslovni uspjeh je dokazao da se samo takvim načinom rada može ostvariti uspjeh, a još važnije izgraditi poslovno okružje i kojem svi dobivaju.

MB Frigo Grupa d.o.o. svakodnevno demonstrira svoj poslovni uspjeh kroz poboljšavanje radnih uvjeta zaposlenika, te komunikaciju sa tržištem kroz osvajanja različitih međunarodno priznatih postignuća u obliku certifikata i potvrda, koji samo potvrđuju opredjeljenost tvrtke ka odžavanju svoje visoke pozicije na otvorenom tržištu.

Primjenom norme ISO 9001:2008, Sustava upravljanja kvalitetom, tvrtka odredila politiku upravljanja kvalitetom i to na  sljedeće načine:

  • Njegovati i izgrađivati odnos s kupcima;
  • Zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje, te omogućavati i poticati kontinuirano razvijanje i usavršavanje:
  • Pribavljati najsuvremeniju opremu, i održavati infrastrukturu i okruženje za ugodan rad;
  • Njegovati i razvijati partnerske odnose s dobavljačima;
  • Primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom temeljnog na zahtjevima ove međunarodne norme i težiti nadilaženju razine tih zahtjeva;
  • Postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve kvalitete.